12a Jornada professional del comerç - Fes diana! Definint el teu client

• Comissió de Comerç Interior de la Cecot
  • 13/10/14
  • Aula Magna de la Cecot - c. Sant Pau, 6 (08221 Terrassa)

La Comissió de Comerç Interior de la Cecot (CCI) realitzarà el proper dilluns la 12a edició de la Jornada per a professionals del sector comerç amb l’objectiu de donar continuïtat a un espai que s’ha consolidat al llarg d’onze anys com a punt de trobada dels professionals que volen conèixer les tendències del mercat, les novetats en tècniques i en tecnologia o, com en aquesta edició, per reflexionar sobre els consumidors i facilitar eines de segmentació i acotament del públic objectiu.

La preocupació de la CCI és donar eines als professionals dels negocis i empreses del comerç perquè estiguin al dia dels nous temes que poden afectar al sector empresarial del comerç detallista, a més d’incidir en el procés d’ampliació de negoci de les empreses. És per aquest motiu que desprès de l’èxit obtingut en les edicions anteriors s’ha dissenyat una dotzena jornada pensada en facilitar eines de segmentació i acotament del públic objectiu.

9.15

Recepció assistents

9.30

Benvinguda a càrrec de la Sra. Cristina Escudé, presidenta de la Comissió de Comerç de la Cecot.

9.35

Inauguració de la jornada a càrrec de l’Il·lm. Sr. Jordi Ballart, alcalde de Terrassa.

9.45

Presentació de la jornada i moderació de les intervencions, a càrrec de la Sra. Pilar Gomà, assessora en Comerç de la Cecot.

9.50

“Coneixent els millennials”, a càrrec de la Sra. Núria Escalona, publicitària i experta en comunicació digital. www.nuriaescalona.com

10.45

“Els sèniors i les seves conductes de consum”, a càrrec del Sr. Josep Maria Galí, expert en psicologia del consum. www.josemariagali.com

11.40

Pausa-Cafè.

12.15

“Elles decideixen. La comunicació en femení”, a càrrec de la Sra. Gemma Cernuda, publicista i experta en màrqueting i branding. www.ellasdeciden.com

13.15

Torn obert de paraules.

13.30

Cloenda de la sessió a càrrec del Sr. Josep Maria Recasens, director general de Comerç de la Generalitat de Catalunya  .

Terrassa, 08/10/2014 Cecot Comerç

Informació facilitada per Cecot Comerç