ACREDITACIONS - 23 edició de l'acte de lliurament dels Reconeixements Cecot al Progrés Empresarial

• 20/10/17
  • Teatre Nacional de Catalunya - (Plaça de les Arts, 1 - 08013 Barcelona)

Acte de lliurament de:

23a edició dels Reconeixements Cecot al Progrés Empresarial

3r Reconeixement CaixaBank a la PIME responsable

2a edició del Premi Prevint

Reconeixement al comerç més dinàmic patrocinat per Helvetia Seguros

Reconeixement a la Innovació patrocinat per HP.

Des de la Cecot considerem que des del sector empresarial cal continuar reclamant plegats el valor de les empreses com l’actiu econòmic i social que son, com a generadors de riquesa i de benestar, i això no és gratuït. La presa de decisions, de vegades no desitjades, en entorns incerts; l’assumpció de risc; el lideratge i la definició d’estratègies per mantenir i fer créixer els projectes i negocis són el que fan possible que una economia i una societat progressi. I s’aconsegueix per la perseverança, l’esforç, el compromís i la tenacitat tant de les direccions com de les persones que conformen els equips.

I la prova visible de valors com aquests són les nou empreses i organitzacions que reconeixerem el proper 23 d’octubre i motiu principal de l’organització de la Nit de l’empresari.

PROGRAMA:

19.15 h - Acreditació premsa – accés a la Sala Gran.

20.00 h - Acte de lliurament de premis i parlaments – Sala Gran.

Conduït pel periodista Xavier Coral.

21.40 h - Inici del sopar en format còctel relacional - Hall

[No serà permès l’enregistrament d’imatges o àudios durant el sopar. Els professionals que vulguin entrevistar els assistents, hauran de realitzar aquestes entrevistes al photocall exterior ubicat a l’entrada del TNC per facilitar la dinàmica i logística interna del còctel relacional].

23.00 h - Fi de l'esdeveniment.

CAL QUE OMPLIU EL FORMULARI D’ACREDITACIÓ AMB LES VOSTRES DADES DE CONTACTE ABANS DEL DIMECRES 20 D’OCTUBRE A LES 17H

Descarregueu-vos aquí el dossier de premsa complertque amplia la informació de totes i cadascuna les empreses, entitats i personalitat guardonades en la 23a edició dels Reconeixements al Progrés Empresarial.

Terrrassa, 19/10/2017 Cecot

Informació facilitada per Cecot