Patronal catalana Cecot - Convocatòries

• RETAILcat
    • 24/04/17
    • Parlament de Catalunya - davant Sala 4

Aquest dilluns, 24 d'abril, RETAILcat, organització empresarial representativa del comerç i del retail a Catalunya, presentarà al Parlament, les esmenes consensuades per tots els seus membres, a la nova llei del comerç, serveis i fires de Catalunya, aprovada pel Govern.

Totes les esmenes han estat treballades sota el prisma de la nova realitat comercial actual i en previsió dels futurs canvis, presumibles en un sector dinàmic, competitiu i en constant transformació com és el del retail. D'acord a tot plegat, RETAILcat, vol una llei de comerç on es plantegi amb claredat el model BID per a la gestió dels eixos urbans compactes, i en la que es reculli, també, una regulació específica per al comerç online. Altres esmenes seran les relacionades amb els articles de la Llei referents a horaris comercials, rebaixes i municipis turístics.

Joan Carles Calbet, president de RETAILcat serà l'encarregat de presentar, primer, davant els parlamentaris totes aquestes esmenes i també d'atendre als mitjans de comunicació a la finalització de la compareixença, a les 11,30h, al mateix Parlament.

Els periodistes sense acreditació habitual al Parlament n’han de demanar una a premsa@parlament.cat. A la sol·licitud hi han de fer constar el nom i els cognoms, el número de DNI o passaport i el mitjà per al qual treballen. El Parlament només tramitarà les peticions enviades des del correu corporatiu del mitjà.

Sobre RETAILcat

RETAILcat representa 30.000 establiments comercials repartits per tot el territori català (un 30%), que dóna feina a 230.000 treballadors, gairebé el 50% de treballadors del retail de Catalunya,  representant conjuntament el 7% del PIB.

+info:RETAILcat – Premsa: Susanna Cuadras. Tel. 647365640 / comunicacio@retailcat.org

• Lliurament de premis de la 3a edició del Concurs de disseny en fusta Jordi Amat

• Gremi de la fusta
    • 16/03/17
    • Seu de la Patronal Cecot (c. Sant Pau, 6 - 08221 Terrassa)

El Gremi de la Fusta de la Cecot ha integrat i organitzat la 3ª edició del concurs de Disseny en Fusta Jordi Amat dins del programa d’activitats que el Gremi organitza en el marc de la festivitat de Sant Josep i que compta amb altres activitats com el Concurs d’Aprenents o el sopar de germanor.

L’objectiu del Premi Jordi Amat és posar de relleu, donar projecció i reconèixer la tasca i projectes dels professionals de l’arquitectura i del disseny de tot Catalunya, així com dels professionals de la fusta.

La dotació econòmica total d’aquesta tercera edició del Concurs és de 3.100€distribuïda de la manera següent: un primer premi de 1.500€ més un val per un sopar per 2 persones per gentilesa del Restaurant Ristol. El segon premi consta de 1.000€ que patrocina l’Ajuntament de Terrassa, i pel que fa al tercer premi està dotat de 600€ i està patrocinat per Financiera Maderera (Finsa).

• Cecot-Rubí signa un conveni de col·laboració amb Comerç Rubí, l'associació de Comerciants, Serveis i Restauració de la ciutat

• Cecot-Rubí | Comerç Rubí | Ajuntament de Rubí
    • 17/03/17
    • Masia Can Serra | C. Can Serra, 3 - PAE CIT 5B LA LLANA (08191 Rubí)

El conveni contempla la integració d’un representant de Comerç Rubí a la junta directiva de Cecot-Rubí qui, des de fa més de deu anys, actua com interlocutor de les empreses davant de l’Administració local i facilita la prestació dels serveis de la patronal Cecot a les empreses de Rubí.

Últimes convocatòries

Cerca a la Sala de premsa