Patronal catalana Cecot - Convocatòries

Convocatòries

• Ponència de l'autora del llibre Working Happy, Txell Costa: El màrqueting serà sempre nostre!

• Club Cecot de Màrqueting i Vendes
    • 16/11/17
    • Aula Magna - Recinte Cecot - c. Sant Pau, 6 (08221 Terrassa)

Presentació de la nova junta del Club de Màrqueting i Vendes.

Valentí Clotet, director nacional de vendes de Danone pren el relleu de Joan Carles San José, president de Roler al capdavant de la junta del Club. Clotet presentarà als membres del Club les persones que configuraran la junta directiva en aquesta nova etapa.

Amb aquesta primera acció, la nova junta pretén provocar el debat entre els assistents i intercanviar experiències i coneixements de professionals del sector del màrqueting tenint en compte el nou paradigma econòmic, empresarial i social en el que estem vivint actualment.

“Quines habilitats necessita el nou marketer? O Com podem influir en l’estat del consumidor en moments d’incertesa?”, aquestes i d’altres qüestions seran abordades durant la ponència amb el repte que tots els assistents tornin a les seves empreses amb reflexions o idees que puguin aplicar a la pràctica.

• Celebració de la 15a Jornada de Comerç amb el títol #RetailTrends | A l'avantguarda del comerç

• Cecot Comerç
    • 06/11/17
    • c. Sant Pau, 6 - 08221 Terrassa

La 15a Jornada de Comerç amb el títol #RetailTrends | A l’avantguarda del comerç busca generar la reflexió interna en les petites i mitjanes empreses del comerç facilitant claus per afrontar processos de transformació digital.

I ho proposa en base a tres eixos de treball: prendre consciència, fomentar la reflexió estratègica i exemplificar amb casos reals.

Condueix la Jornada Pere Mas, tertulià de diferents programes televisius i col·laborador de diferents publicacions de premsa escrita.

• ACREDITACIONS - 23 edició de l'acte de lliurament dels Reconeixements Cecot al Progrés Empresarial

• 20/10/17
    • Teatre Nacional de Catalunya - (Plaça de les Arts, 1 - 08013 Barcelona)

Acte de lliurament de:

23a edició dels Reconeixements Cecot al Progrés Empresarial

3r Reconeixement CaixaBank a la PIME responsable

2a edició del Premi Prevint

Reconeixement al comerç més dinàmic patrocinat per Helvetia Seguros

Reconeixement a la Innovació patrocinat per HP.

Des de la Cecot considerem que des del sector empresarial cal continuar reclamant plegats el valor de les empreses com l’actiu econòmic i social que son, com a generadors de riquesa i de benestar, i això no és gratuït. La presa de decisions, de vegades no desitjades, en entorns incerts; l’assumpció de risc; el lideratge i la definició d’estratègies per mantenir i fer créixer els projectes i negocis són el que fan possible que una economia i una societat progressi. I s’aconsegueix per la perseverança, l’esforç, el compromís i la tenacitat tant de les direccions com de les persones que conformen els equips.

I la prova visible de valors com aquests són les nou empreses i organitzacions que reconeixerem el proper 23 d’octubre i motiu principal de l’organització de la Nit de l’empresari.

PROGRAMA:

19.15 h - Acreditació premsa – accés a la Sala Gran.

20.00 h - Acte de lliurament de premis i parlaments – Sala Gran.

Conduït pel periodista Xavier Coral.

21.40 h - Inici del sopar en format còctel relacional - Hall

[No serà permès l’enregistrament d’imatges o àudios durant el sopar. Els professionals que vulguin entrevistar els assistents, hauran de realitzar aquestes entrevistes al photocall exterior ubicat a l’entrada del TNC per facilitar la dinàmica i logística interna del còctel relacional].

23.00 h - Fi de l'esdeveniment.

CAL QUE OMPLIU EL FORMULARI D’ACREDITACIÓ AMB LES VOSTRES DADES DE CONTACTE ABANS DEL DIMECRES 20 D’OCTUBRE A LES 17H

Descarregueu-vos aquí el dossier de premsa complertque amplia la informació de totes i cadascuna les empreses, entitats i personalitat guardonades en la 23a edició dels Reconeixements al Progrés Empresarial.

Últimes convocatòries

Cerca a la Sala de premsa