Conferència de Pau García Milà - Si tens una idea, segueix-la!

• 05/02/13
  • Seu de la patronal Cecot c. Sant Pau, 6 (Terrassa)

Conferència a càrrec de Pau García Milà,
jove empresari i emprenedor des dels 17 anys.

En Pau parlarà de com reinventar-se, sobreviure i tirar endavant en moments de crisi i difícils, com els que vivim.

Com a empresari, va fundar als 17 anys "eyeOS" (companyia que va ser part dels inicis del Cloud Computing), i "Bananity" (comunitat social amb les passions com a eix central), aconseguint com a empresari importants reconeixements com el premi a l'Innovador de l'any 2011 pel MIT o el premi dels Prínceps d'Astúries i de Girona "IMPULSA Empresa 2010".

Com a comunicador, Pau ha publicat tres llibres: "Està tot per fer", 2010, que va estar aquest any durant més de 10 setmanes en les llistes dels més venuts a Espanya i va per la 12ª edició en 3 idiomes, "Optimismament", en 2012, i "TENS UNA IDEA però encara no ho saps”, en 2013. Aquest últim llibre va ser el primer a vendre's internacionalment des del primer dia, a Espanya, Mèxic i EUA.

El Fòrum estarà presidit per Ignasi Cusidó, membre del Comitè Executiu de la Cecot.

Si esteu interessats en entrevistar el ponent, si us plau, poseu-vos en contacte amb el Departament de Comunicació al telèfon 93 736 11 15 o a l’e-mail comunicacio@cecot.org

Assistents

• Sr. Pau García, empresari i emprenedor