18a edició del sopar Nit de l'Empresari - Cooperar per créixer

• 26/10/12
  • Recinte Firal de Terrassa (Passeig 22 de juliol, 265 - Terrassa)

Celebració del sopar de la Nit de l’Empresari i lliurament de la 18a Edició dels Reconeixements Cecot al Progrés Empresarial, 16è premi a la Creació de Valor Social de l’Obra Social d’Unnim Caixa i BBVA, 13a edició del premi Egarsat, SP a la Prevenció en Riscos Laborals, el premi a la Formació i Gestió del Talent de Nationale Suisse, el Reconeixement a la Innovació patrocinat per HP.

Acte presidit pel Molt Honorable Senyor Artur Mas, president de la Generalitat de Catalunya.

PROGRAMA:

20.00h acreditació premsa
20.15h recepció convidats (zona photocall)

21.00h acte de lliurament de premis i parlaments

22.30h inici del sopar

23.45h fi de l’esdeveniment

CAL QUE OMPLIU EL FORMULARI D’ACREDITACIÓ AMB LES VOSTRES DADES DE CONTACTE. ABANS DEL DIJOUS 25 D’OCTUBRE A LES 17 HORES

GUARDONATS:

Com cada any, les empreses i personalitats guardonades amb els Reconeixements Cecot al Progrés Empresarial, recolliran de mans del president de la Generalitat, Artur Mas, i del president de la Cecot, Antoni Abad, el seu premi.

De les cinquanta-una candidatures presentades, que finalment van conformar el dossier del Jurat, els membres d’aquest van fallar a favor de:

• Empresa més internacional: GRUP CARINSA(Sant Quirze del Vallès)
  • Formació i gestió del talent (atorgat per Nationale Suisse): KANTAR WORLDPANEL (Sant Cugat del Vallès)
  • Valor d'emprendre: VOLTA MOTOR COMPANY, S.L. (Figueres)
  • Reconeixement a la Innovació (atorgat pel Club Cecot Innovació i Tecnologia i patrocinat per HP): FICOSA (Viladecavalls)
  • Millor jove iniciativa empresarial (atorgat pel Cercle Cecot de Joves Empresaris): SOCIAL CAR, S.L. (Barcelona)
  • Entitat integradora (atorgat per la Fundació Institut Industrial i Comercial): ASSOCIACIÓ EDUCATIVA INTEGRAL DEL RAVAL (Barcelona)
  • 16è. Premi a la Creació del Valor Social, promogut per Unnim Caixa i BBVA: VELMUS IDI, S.L.(Sant Cugat del Vallès)
  • 13è. Premi Egarsat SP al lloc de treball més segur i saludable: ABACUS COOPERATIVA (Barcelona)
  • Gremi/Associació: AMEC (Barcelona)
  • Millors pràctiques administració pública: ICF-INSTITUT CATALÀ DE FINANCES (Barcelona)
  • Personalitat: JOSEP MARIA SERRA FARRÉ, president del Grup Catalana Occident (Manresa)